Los bericht bekijken
Oud 30 december 2013, 15:47   #20
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Off topic:

Reclame, reclame, reclame. Wat is reclame?
Als ik op het forum meld dit ik bij Haartendens in Woerden ben geweest en zeer plezierig ben geholpen ..... Is eigenlijk al reclame !
Tot hoever ga je?
Als een lotgenoot vraagt: wie weet een goede haarwerker in de buurt van Groningen (ik noem maar wat) en een mede lotgenoot zegt: ik kan je - en zegt hier de naam van een haarwerker - aanraden ... Is eigenlijk ook al reclame !

Hoe ga je hier dan mee om ?
Waar kan ik goede tape kopen? Een lotgenoot meldt een website.
Mag dit dan? Is dit ook reclame?
Weer een erg waardevolle en terechte vraag, Astrid.

Dit zeggen wij erover in ons Huishoudelijk Reglement:

Citaat:
• Adverteren
Het eigenhandig plaatsen van commercieële berichten is NIET toegestaan op HaarWeb. Voorbeelden hiervan zijn : het vermelden van open dagen, het promoten van eigen produkten, enz.
Als je een produkt, service of evenement wilt promoten op HaarWeb, dan bieden wij hiervoor diverse mogelijkheden aan, zoals vermeldt in : Advertentie-mogelijkheden op HaarWeb
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de Webmaster op : webmaster(at)haarweb(punt)nl


• Vermelding van web-links
Het is toegestaan links naar of vermeldingen naar commercieële website's op te nemen in je postings, mits de informatie die daar te vinden is relevant is voor de betreffende discussie of onze leden in het algemeen. Het mag echter geen commercieël doel dienen.

Het is niet toegestaan (commerciële en niet-commerciële) links of vermeldingen op te nemen in je signature (handtekening die onder elke posting van je verschijnt) en je User Title (gebruikers-titel).
Zoals Limbo (hier) en AntonieH (hier) al goed uitlegden is wat jij vermeldt in je vraagstelling geen reclame. We willen nu juist dat lotgenoten hun ervaringen met elkaar delen, o.a. waar ze een goede (of slechte!) oplossing hebben gevonden voor hun haarprobleem. Daar is HaarWeb voor bedoeld.

Maar je kaart een punt aan wat niet altijd even duidelijk is voor iedereen blijkbaar, dus n.a.v. je posting zullen wij onze regels hiervoor verduidelijken in ons Huishoudelijk Reglement (stond al langer op de planning, maar dit is een goed moment om het ook uit te voeren).
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 30 december 2013 om 15:56
Webmaster is offline   Met citaat reageren