Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2017, 12:05   #1
Bariss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2016
Berichten: 13
Geslacht:
GlobalHair 4300 grafts

Hoi mensen, allereerst zal ik me ff voorstellen. Ik ben Barry 33. Normaal ben ik niet zo van het schrijven op fora maar aangezien ik zelf best wat informatie van deze site heb gehaald en nog steeds het een en ander lees gun ik anderen ook nuttige informatie.

Eigenlijk zat ik er al heel lang mee, voor mijn 20e had ik al aardige inhammen, maar dit bleef tot mijn 23e beetje gelijk. En had er geen problemen mee. Dus had ook geen last van onzekerheid ofzo. Maar na mijn 23e ging het hard. Niet alleen de inhammen werden meer, maar mijn gehele haarlijn schoof steeds meer omhoog. Dit ging op een gegeven moment toch wel aan me knagen. Vooral vanaf het moment dat een collega ook nog zei: hey Bar, je wordt aan de bovenkant ook kaal hè (dit had ik zelf nog niet echt opgemerkt omdat je jezelf eigenlijk nooit vanop je kruin ziet).

Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt. Want ik dacht ipv elke dag ermee zitten doe ik het gewoon. Nu ben ik nog jong en kan ik er op deze leeftijd ook nog van genieten.

Uiteindelijk kwam ik via Google bij Globalhair in Leiden terecht en tijdens het consult was ik al snel op mijn gemak. Op al mijn vragen kreeg ik een geruststellend antwoord en ik heb met hun een afspraak gemaakt voor 4300 grafts.

Om een lang verhaal nog langer te maken

Medio oktober 2016 dan de afspraak gemaakt en naar Istanbul gevlogen. 2 nachten hotel zaten bij de prijs inbegrepen inclusief transfer van en naar luchthaven. Dag na aankomst is het dan gebeurd. Nu is het wachten op het uiteindelijke resultaat...

Hopelijk hebben jullie hier ook wat aan.
Groeten Barry
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20170127-WA0005.jpg‎ (111,3 KB, 555x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20170127-WA0004.jpg‎ (134,8 KB, 525x gelezen)
Bariss is offline   Met citaat reageren