Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2011, 21:12   #140
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hi dundun,

ik denk dat Rolof geen blaam treft denk ook niet dat hij dit allemaal stiekem extra zo verteld.
SteevieDee komt wat stellig over maar ik kan me dit enigszins voorstellen omdat Hasci dingen tot nu toe heeft beloofd (niet echt kan bewijzen c.q. heeft waargemaakt ) die nog geen enkele kliniek ter wereld kan tot nu toe!
Deze discussies hierover zullen voorlopig hier op dit forum en elders nog aan de gang blijven. Het blijft een vaag gebeuren waar niemand houvast over krijgt. Het gaat allemaal zijn eigen leven leiden met spookverhalen van onbeperkte donor tot directe haargroei vanaf dag 1! Heb dit forum al geruime tijd hierover gevolgd mede buitenlandse fora. De kliniek geeft duidelijk aan niet onbeperkt te kunnen vermeederen en dat directe hergroei voor enkelen lukt en zeker niet voor iedereen geldt. Het zijn meer en meer wensgedachtes van de clienten zelf die dit uiteindelijk zelf willen geloven dat dit kan.

Die prestaties die Gho levert wat betreft mindere roodheid en het weer terug hervatten van je dagelijks leven binnen 1 weekje is niet zo'n probleem, geen super prestatie voor een goede kliniek.
Hairforlife is offline   Met citaat reageren