Discussie: Boldie wil haar!
Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2013, 20:54   #2
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2013
Berichten: 41
Heb bitter weinig informatie maar ben zelf hetzelfde aan het onderzoeken dus ik geef je gewoon mijn eigen, subjectieve mening.

Ik heb haartransplantatie-turkije gecontacteerd en kreeg een zeer onprofessionele indruk. Hier is ongeveer hoe de e-mail conversatie liep (met mijn opmerkingen in het rood)

Ik: *stuurt fotos*

Zij: De dokter vindt het lastig een exacte schatting Een schatting is nooit exact, pummels te maken omdat u uw haar zo lang draagt. Hij adviseert 2700 grafts Leuk dat jullie alsnog een cijfer uitvinden wat neerkomt op €2700, chauffeur & hotel inbegrepen. Voor €250 euro organiseren wij ook uw vlucht. Als u wilt gaan laat maar weten wanneer. Jullie vinden het lastig om een schatting te maken, maar zouden mij wel gewoon meteen lekker de vlieger opduwen? Geen uitnodiging voor een consultatie in levende lijve? Heb zelfs geeneens foto's van mijn donorgebied gestuurd. Allemaal niet belangrijk blijkbaar.

Ik: Is er geen mogelijkheid om eerst even op consultatie te gaan, ik wil me wel goed voorbereiden

Zij: Ja dat kan, elke zaterdag bij mijn collega thuis. Wat, thuis? Zal ik nadien meteen aanschuiven voor het middagmaal? Hij heeft zelf ook een HT gehad. Deze zaterdag heb ik Uhh ik dacht dat het bij jouw collega te doen was? nog voldoende tijd in de ochtend, wat dacht u van 11 uur? Leuk dat je ook geen adres meegeeft en dat ik daar zelf nog moet achter vragen

Ik heb toen afgehaakt en gezegd dat ik eerst wat verder zou zoeken in België. No way dat ik bij 1 (of 2, is me dus niet helemaal duidelijk) mensen gewoon ff thuis in de zetel ga praten over hoe goed zijn HT gelukt is en nadien de vlieger opspring richting Turkije. Ik denk dat dit hun verkoopstruken zijn, ze boeken de hele reis voor jou, lekker relaxt in een 5* hotel. Voordien ff iemand anders zijn HT bewonderen en dan denken "dat gaat mij ook gebeuren!"

Laatst gewijzigd door shdrs; 25 januari 2013 om 20:59
shdrs is offline   Met citaat reageren