Discussie: Boldie wil haar!
Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2013, 20:20   #3
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Esteworld dan. Iets professioneler, maar heb er ook mijn bedenkingen bij om eerlijk te zijn. Na het sturen van een aantal foto's kreeg ik een uitgebreide offerte en een dagplanning. Helaas stikt de offerte van de spelfouten, ff een brief nalezen die je naar duizenden potentiële klanten stuurt is blijkbaar teveel moeite.

Ook toevallig dat de behandeling €300 euro goedkoper is voor de maanden Februari/Maart/April. Kan maar beter snel en overhaast een beslissing nemen, is weer wat goedkoper!

Verder is die dagplanning ook volstrekt overbodig en zo opgebouwd dat je het idee krijgt dat je op een leuke vakantie vertrekt, ipv een zware, dure chirurgische ingreep ondergaat. Herkenbaar?

Maar het ergst van al: een dag na het sturen van de offerte krijg ik opnieuw een email waarin ze mij gewoon op de man af mijn telefoonnummer vragen zodat ze mij kunnen opbellen en de offerte bespreken. Mij even de tijd gunnen om het te laten bezinken? Niks van, we gaan bellen en er alles aan doen om jou over de streep te trekken, zodat wij onze zakken nog wat meer kunnen vullen.
shdrs is offline   Met citaat reageren