Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2009, 02:38   #123
Fin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2009
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Padrenos Bekijk bericht
Het lijkt me wel dat er iets aan de hand is. Het is namelijk niet zo dat ik weinig baardgroei heb, maar gewoon totaal helemaal niets, nada, noppes. Zeg maar 8 donshaartjes. Mijn neefje van 13 heeft meer stoppels zo'n beetje.

Misschien dat ik dit maar eens op m'n gezicht ga smeren:

http://www.haargroei.nu/product_info...products_id/34

Hey Padrenos

Ik heb zojuist het gehele thread gelezen en als het ware meegeleefd met je verhaal door de jaren heen!
Ik zelf ben een man van 23 jaar oud en heb behalve een prima volle snor en wat tientallen haartjes op mijn kin verder niks op de wangen/bakkebaarden.

In weze zit ik met hetzelfde als jou. Ook ik wacht al jaren op de baardgroei, niet eens zozeer een baard, maar gewoon het kunnen laten groeien ervan. En ik ook ken de verhalen van; "het komt wel", " geduld" etc etc.

Ben 2 weken geleden bij de huissarts geweest. Deze heeft eigenlijk voor mij bevestigd wat ik zelf al 100 x heb kunnen lezen op internet; "genetisch bepaald", "afkomst", "erfelijk" e.d. Vervolgens heeft hij me met een lach weggestuurd en raadde mij het gebruik van "middeltjes" sterk af. Niet echt een superhulp dus!

Nu las ik dat jij op het punt staat misschien minoxidil te gebruiken.. Heb erover gelezen en ben erg benieuwd. Hoewel ik zelf niet het type bent dat grijpt naar middeltjes, want ergens vind ik dat voor mezelf tever gaan. Maar ben toch ondertussen ook wel erg nieuwschierig geworden naar jou volgende ervaringen!

Succes.
Fin is offline   Met citaat reageren