Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2012, 23:15   #2
barba_mama
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2012
Berichten: 7
Dat je een paar jaar geleden hebt geschoren zorgt er niet voor dat je nu haar hebt hoor, je hoeft je niet dom te voelen Het zal bij jou gewoon van nature zijn. Tussen je wenkbrauwen zou ik zelf epileren met een pincet. Ik zou, als ik naar een onbewoond eiland zou gaan, als eerste m'n pincet meenemen :p Elke dag kijk ik even naar m'n wenkbrauwen. Als je stukken hebt met meer haar, zoals bij je bakkenbaarden, dan kan je kleine waxstrips kopen voor je gezicht. Ik vind zelf van de Etos en van Veet de beste. Andere merken werken niet bij mij. NIET doen als je een uurtje later naar school moet, want het kan wat rood worden.

Trouwens... je zou eens de brugklas foto's van de meeste vrouwen moeten zien. Hoeveel meisjes geen grote bossige wenkbrauwen hebben :p Ik ben 27 jaar en mijn vriendinnen en ik halen soms onze oude foto's uit de kast om naar onze wenkbrauwen te kijken. Ik ken eerlijk gezegd geen enkele volwassen vrouw die niet iets aan haar wenkbrauwen doet. Dus hoe jij eruit ziet is niet gek hoor Kijk bijvoorbeeld eens naar oude en nieuwe foto's van Madonna's dochter, Lourdes.

Laatst gewijzigd door barba_mama; 7 augustus 2012 om 23:18
barba_mama is offline   Met citaat reageren