Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2002, 18:55   #1
Sandy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 21
voorbereiding 1e behandeling

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan mijn eerste echte behandeling met de diode lightsheer laser.

Het is nu 4 wkn geleden de proefbehandeling van mijn buik. En het resultaat mag er zijn. Een deel van het strookje haar naar mijn navel is weg. Donderdag beginnen we met de eerste behandeling van zowel van mijn hals en onderkant kin.
Het scheren van mijn gezicht koste me veel moeite. Gelukkig had aan mn linkerkant al een proefbehandeling met de flitslamp gehad. Dus dat is een stuk minder te scheren.

Alleen krijg ik een beetje uitslag van het scheren en jeuk. En heb het gevoel dat de mensen mijn overbeharing beter zien, die stoppeltjes.
Heb mn hals altijd aardig kunnen verdoezelen door flink onder de zonnebank te gaan en te epileren. Nu ben ik zo wit als een lijk en heb wat uitslag en merk dat ik nu helemaal niet meer mijn haar in een staart draag. Durf niet met mn gezicht in de buurt van mn nichtjes te komen want helaas kinderen zijn super eerlijk en zeggen he wat zijn dat voor zwarte puntjes. Dan is het wel even slikken.

Toen ik het plan opgevat had om me te laten behandelen, kon ik er makkelijker over praten dan nu, sinds dat ik aan het scheren ben. Maar ik weet dat het nu even zo is. Maar gezien de proefbehandelijng op mn buik heb ik het volste vertrouwen erin.
Alleen mijn buik was een paar dagen flink rood, dus ik vrees dat mijn hals/kin ook flink rood wordt. Gelukkig zal het met een coltrui wel te verdoezelen zijn.
Dus we gaan donderdag flink koelen met een cold pack en we zien dan wel.

Heb zaterdag een paar coltruien gekocht, coldpack ligt al klaar.
Moet donderdagavond niet weg en dit weekend hebben we ook niets bijzonders. Misschien even nr mijn schoonzus maar die weet ervan.

Had gisterenavond een droom, dat ze niet wisten waar ze moesten laseren en dat ze hele stukken vergaten. Was wel raar. Ik denk dan toch af en toe kunnen ze wel zien waar ze in mn hals moeten laseren als het geschoren is. Aangezien het bij mij verspreid zit en niet heel mn hals en kin behaard is.

Nog een tegenvaller van de verzekering waarschijnlijk, eerder mailde ik dat ik EUR 182,00 max. per kalenderjaar vergoed krijg van mijn verzekering.(alleen in het gezicht en heb inderdaad ook zitten te denken, als ik hierna nog 1x jaar terug moet komen om te vragen of de rekening voor meerdere keren gezicht maken ipv van gezicht+buik) stond namelijk in de voorwaarden op internet.
Maar heb nog eens mn voorwaarden bekeken en toen stond er ineens achter maximaal 2 kalenderjaren gedurende de looptijd van de verzekering. Dan weet ik nu wel hoelang met verzekering nog loopt namelijk 2 jaar, dan zoek ik wel een andere. Ben al bezig met vergelijken op internet zo gauw een overzicht heb mail ik dat.


Sandy is offline   Met citaat reageren