Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2008, 20:34   #6
valencia.
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 111
Hoi Hanna,
ik bedoelde niet je directe persoonlijke adviezen...(je doet het immers heel goed)
maar stel dat je jeuk en haaruitval hebt, en op deze website komt en dingen gaat lezen van mensen die allemaal hetzelfde hebben... de een zegt dat dit voor hem werkt, en de andere dat... dan spoort dat je aan om ook al die oplossingen te proberen.... (je wordt beïnvloed)
doordat ik een tijdlang door alles en iedereen (ook dermatoloog en huisarts) beïnvloed werd heb ik zo lang met mijn probleem gezeten en het zelfs verergerd met allerlei schuurmiddelen waar ook parfum in zat.

kortom, ik voel mezelf gewoon echt dom dat ik het zo ver heb laten komen.
ik had gewoon direct die dermolin moeten gebruiken voor jeuk en schilfers.
je kan dat beter proberen vóórdat je aan de rooscure of ketoconazol gaat. want na het gebruik van ketoconazol leek het wel helemaal of ik een ongeneselijke haarziekte had. (shedding)
het is ook van belang dat mensen realiseren dat het echt een antischimmel is. dus alleen als je schilfers door een gist of schimmel word veroorzaakt zal het werken.
ik snap trouwens niet waarom mensen vinden dat hun haar dikker van keto word, het was bij mij compleet verpest en uitgedroogd.
het is gewoon heerlijk om nu met dermolin te wassen.
ik kon mijn haar ook nooit uitkammen vroeger na het wassen, en moest altijd een ontklitter gebruiken. het blijft veel langer vochtig. dus je kan nagaan dat het voor je hoofdhuid ook goed is.
valencia. is offline   Met citaat reageren