Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2008, 16:38   #2
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martine Bekijk bericht
Hallo
Ik heb ernstig hirsutisme, ben over mijn hele lichaam zwaar en donker behaard en sinds een paar jaar ook baardgroei, echt heel naar! Ik heb 4 behandelingen met de diode laser gehad en dat slaat goed aan, maar het is niet te betalen. Ik heb voor mijn gezicht ook electrische epilatie gedaan maar daar heb ik lelijke littekens aan over gehouden. Ik zou graag weer gaan laseren en zit te zoeken of het mogelijk is om een eigen apparaat aan te schaffen, ik heb een site gevonden in Amerika. Een behandeling kost mij 1500 euro, zo'n apparaat met diodelaser kost 3000. Een hele uitgave, maar in mijn geval zou het zich terugverdienen. Ik heb ook een dochter, en ik vrees het ergste voor haar. Heeft iemand een eigen laserapparaat, en wat is de ervaring ermee?
Dat zou wel handig zijn he? maar 3000 euro voor een laser klinkt te goedkoop. De laser die wij hebben kost 75.000 euro!!! plus het behandelen van jezelf en van anderen is niet zo makkelijk als het lijkt. Je hebt veel kennis nodig om zo'n ding goed te kunnen bedienen!!! Te hoge joule, verkeerde pulse, of je houdt de applicator niet recht op de huid...en je hebt een brandwond!

Maar ik begrijp je wel hoor!!! wat laat je allemaal doen? 1500 euro is een hoop geld! doe jij je hele lijf?

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren