Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2008, 14:14   #3
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hannakr Bekijk bericht
Dat zou wel handig zijn he? maar 3000 euro voor een laser klinkt te goedkoop. De laser die wij hebben kost 75.000 euro!!! plus het behandelen van jezelf en van anderen is niet zo makkelijk als het lijkt. Je hebt veel kennis nodig om zo'n ding goed te kunnen bedienen!!! Te hoge joule, verkeerde pulse, of je houdt de applicator niet recht op de huid...en je hebt een brandwond!

Maar ik begrijp je wel hoor!!! wat laat je allemaal doen? 1500 euro is een hoop geld! doe jij je hele lijf?

Groetjes Hanna

Ik ben het helemaal met hanna eens, ik begrijp dat je het als een kans ziet, en ht klinkt vaak erg aanlokkelijk, zeker voor mensen zoals wij, maar het is, 9 kansen van de 10 weggegooid geld, aangezien het meestal om inferieure kwaliteit gaat, de prijs is nl veel te goedkoop om een kwaliteitsproduct te knn aanbieden, en daarbij, idd heb je, indien je geen ervaring hebt, door het verkeerd gebruik van het apparaat, kans op blijvende letsels en brandwonden, mensen die normaal gezien laseren, hebben vaan een gedegen opleiding achter de rug om met een dergelijk apparaat om te kunnen gaan.

Ik weet dat het moeilijk is, en vervelend, maar, als ik jou was, zou k zeker niet het risico nemen.

Veel succes, en mss dat je in de toekomst wel iets vind dat werkt, betaalbaar is, en van je haren afhelpt!!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren