Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2008, 22:36   #11
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martine Bekijk bericht
Hallo Hanna en Marte,
Ik reageer niet zo snel, maar ik zit ook niet dagelijks op het forum, dus vandaar. Wel nieuws te melden! Ik ben voor mijn gezicht (kin en lip) behandeld met flitslamp. Nu kan ik dit dus ook vergelijken met de laser en electrisch epileren. Een ding hebben ze gemeen, het doet pijn!!! Wel is de pijn na de flits vrijwel meteen weg en ik heb er geen nare plekken aan overgehouden. Ik reageer er goed op, sommige haren kwamen direct naar buiten. Het is nu een week geleden en ben nu bijna alle haren kwijt (van deze behandeling dan) Ben echt benieuwd wat er terugkomt en hoe en wanneer. Kosten 105 euro, waarvan ik 75% vergoed krijg. Over de rest van mijn lijf ga ik nog eens nadenken.

Ik wil denk ik weer naar een gynaecoloog omdat bij mij de oorzaak in mijn eierstokken zit, die maken teveel androgenen aan. Mijn logica is nu: haal ze er dan maar uit! Ik heb ook heel veel last rond mijn zeer onregelmatige menstruaties dus ze doen mij niet veel goed en kinderen wil ik ook niet meer. Ik wil dit toch eens bespreken. Want al dat laseren heeft ook geen goed effect als die hormonen aan de gang blijven. En ik denk met al die klachten die ik nu heb, dat ik die dan maar liever inruil voor de overgang. Dat is maatschappelijk ook beter geaccepteerd. Tot zover zijn jullie weer op de hoogte! Doei en tot mails.
Hoi Matine,

Bedankt voor je reactie en update...vind ik altijd erg leuk. Goed te horen dat de behandeling aanslaat. Tja pijn doet het inderdaad, maar als het resultaat ernaar is...valt het toch wel mee!

Poeh wat een beslissing! Knap hoor, ik vind je heel moedig! Bewondering en respect van deze kant
Zoals Marte als zegt, laat je wel goed informeren hoor.

Succes en hou ons op de hoogte (als je daar natuurlijk zin en tijd voor hebt).

Warme groet,

Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren