Los bericht bekijken
Oud 12 december 2006, 06:03   #9
marcheringa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2006
Berichten: 6
De beste haarmaker geeft garantie op wat ie doet...toch ??!!!!

Beste mensen,

Volgens mij is de beste haarmaker dgene die garantie geeft op wat ie maakt op je hoofd ! Ik heb extensions en alles gehad tot nu toe maar ik heb maar 1 zaak gevonden die garantie geeft op me haar en dat is new look haarweefstudio uit mijnsherenland. Die heb ik gevonden op de kamasutrabeurs met een winkel. Ik heb zelf al 2 jaar een haarverlenging van hun en ik heb m'n haar wel eens per omgeluk verbrand net een krultang maar ik kreeg gelijk gratis nieuw haar van hun zonder gezeik. hun maken zelf die laagjes haar op een soort knooprek met touwtjes of zo en ik heb het nog nooit ergens anders gezien wat hun doen. hun weven zelf die lagen haar maar ze mengen eerst een bos haar uit allemaal verschillende kleuren losse haren. Heel grappig en precies me eigen kleur. Het is heel dun wnat ik heb ook geen vlecht of zo. Heb ook wel eens haar van theo zantman gekocht in rotterdam maar dat was heel duur en heel dik op me hoofd door die vlechten en het deed pijn en jeukte. Heb ik er naar 3 dagen uitgehaald en nu is ie ineens weg of zo. echt aso voor die mensen die daar haar hadden.

Bij die zaak new look in mijnsheerebland kun je haar in laten weven en als je het niet mooi vind dan halen ze eht er weer uit en hoef je niks te betalen. PFfff dat wil ik de haarmakers van nedreland wel eens zien doen. Ik heb het geprobeert en me vriend vond het zo mooi dat ik het gekocht heb. Een haarverlening met 5 jaar garantie en als je het nie mooi vind hoef je iks te betalen. Echt TOPPIE !@!! Ze hebebn ok een website [edit;reclame]Moest wel even wennen aan me nieuwe uiterlijk maar kan ech nie meer zonder nu !!! Verslavende kutzooi die haren kom er nooit meer vanaf.

ben echt happy met hun en ze zijn heel aardig en me haar is weer helamaal lang nu vanmezelf wnat het was helemaal afgebroken van extensions en vlechten.

Maar nu ben ik op zoek naar iemand die goed nagels kan zetten met garantie want die heb ik ook nog nie kunnen vinden Tips zijn welkom !! Omgeving Rotterdam please. Laat me weten !!

Xxx Steffie

! Attentie: (oorspronkelijk geplaatst door 'stefanie4you' ~Webmaster)

Laatst gewijzigd door Webmaster; 9 maart 2009 om 16:02
marcheringa is offline   Met citaat reageren