Discussie: ik ook... :(
Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2004, 18:29   #17
Patriesje
Patriesje
 
Patriesje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2004
Locatie: Veenendaal
Berichten: 41
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francisca82
Hoi Patriesje.

Helaas zijn er bijna geen middeltjes die werken. Vaak komt het haar vanzelf terug en als het gaat groeien tijdens een behandeling, valt het vaak na het stoppen van de behandeling weer uit. Dat was tenminste bij mij wel het geval.

Zelf heb ik een prikkeltherapie gehad en de bijwerking waren erger, dan dat er een resultaat was.

Op mijn 18e kreeg ik mijn eerste kale plek en dat leidde uiteindelijk tot hevige haaruitval. Na anderhalf jaar dragen van een sjaal en een pet ben ik naar een haarinstituut door verwezen.
Nu heb ik al weer ruim 2jaar een haarwerk, wat erg goed bevalt. Het verschil zien de mensen niet eens.

Maar helaas loopt de huidziekte grillig en is het steeds maar weer afwachten hoe me haar groeit.

Groetjes,

Francisca
Hoi Francisca,

Het is me hier inderdaad al wel duidelijk geworden dat ze veel dingen proberen tegen AA, maar dat weinig echt op de langere termijn werkt.
Toch wil ik nog wel wat proberen voordat ik het opgeef, want dat wil ik helemaal niet, heb het nog veel te moeilijk met toegeven dat ik het ook maar heb!!!

Ik heb van iemand al een aardig adres gekregen waar ik een mooi haarwerk uit kan zoeken, maar weet niet of dat nou al wel goed uitkomt met de behandeling die ik nou ben begonnen (immuuntherapie), dus dat ga ik maandag overleggen met m'n huidarts.
Maar als dit mogelijk is ben ik dat zeker van plan, want ik vind het maar niets dat andere mensen mij erop wijzen dat ik kale plekken heb.
Want het lijkt me inderdaad heerlijk als mensen het niet zien...!!

Groetjes Patries
Patriesje is offline   Met citaat reageren