Los bericht bekijken
Oud 30 december 2006, 16:46   #62
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ik vind persoonlijk niet dat Tiuri te weinig ruimte laat voor alternatieven. Ik had het gevoel dat jij dat vond. Mede door je onderstaande kritieken. Voornamelijk deel 2 van punt 1 en punt 2. En als je zegt dat ik voor die alternatieven alle posts van Wilfried moet doorlezen (wat er behoorlijk veel zijn) dan wordt er toch genoeg ruimte gelaten? Zelfs Wilfried vindt dit.
Ik heb ook nooit gezegd dat er geen ruimte voor is Guoy. Het gaat erom dat iemand een dergelijke titel boven mijn post plaatst die daardoor o.a. jou dat laten vermoeden. Daar heb ik commentaar op aangetekend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
En ik kan eerlijk gezegd geen alternatieven vinden in Wilfried's posts. Anthonie noemt er wel een paar, maar we kunnen toch niet serieus newbie's gaan aanraden hulp bij Engelen te gaan zoeken als alternatief voor fina? In het medicijnen en haargroeimiddelen worden echt ZAT scams afgemaakt. Kijk als iets geen wetenschappelijke backup heeft dan is het gewoon niet echt te vertrouwen. En finasteride is één van de weinig bewezen middelen. Het is daarom ook logisch dat er hier continu threads over ontstaan. Tiuri houdt dit overigens prima binnen de perken door hier slotjes op te zetten. Dus ik zie niet zoveel reden tot kritiek en al helemaal niet voor het gebruiken van woorden als "Haarwebpolitie".
Ik heb zelf 3 jaar contine finsteride geslikt zonder zichtbaar resultaat, maar wel met non stop bijwerkingen zoals o.a. extra haaruitval. Ik ben dus een van de, misschien weinige, die op zoek zijn naar alternatieven.

Daarbij heeft Wilfried haar haarprobleem wel opgelost door de methoden die zij beschrijft en dat is beslist geen hulp bij de engeltjes zoeken.
Zowel het drastisch verminderen van haaruitval als de hergroei van haren heeft zij weten te bewerkstelligen.
Jammer dat je daar niet veel van mee hebt gekregen.
gletscher is offline   Met citaat reageren