Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2007, 17:45   #70
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
"Zegje gedaan", staat er in je vorige post als titel.

Ik vind het eerlijk gezegd geen sterk zegje. Je komt aan met een berg kritiek in je eerste post, later verander je deze kritiek, als ik daar serieus antwoord op probeer te geven zeg je dat er helemaal geen onvrede is, en nu heb je opeens je 'zegje gedaan'.

Je mag je zegje dan wel gedaan hebben, maar het is voor mij geheel onduidelijk wat je dan precies wilde zeggen. Je hebt nog geen één voorbeeld kunnen geven van het zogenaamde selectieve modbeleid, en met opmerkingen als 'Eens kijken wat de toekomst gaat brengen' wordt het allemaal niet duidelijker.

Dus ofwel je zat gewoon een beetje te zeuren om het zeuren, ofwel je hebt niet het fatsoen om toe te geven dat je kritiek bij nader inzien nergens op sloeg. In beide gevallen erg irritant. Ik heb er in ieder geval nu al erg veel spijt van dat ik zoveel moeite heb gedaan om je serieus te antwoorden.

Nou breekt me de klomp!!!

Lees ff post 40 van deze thread nog een keer.
Overduidelijk voorbeeld van selectief moderatorbeleid.
Deze gehele thread is al een duidelijk tweede voorbeeld.

Zo kan ik er nog wel een aantal plaatsen.
Wil je dat echt? Continue in herhaling vallen?
Dacht dat jij wel wat beters te doen had.
Aangezien blijkbaar alleen jij deze moderator fratsen flikt zie je het zelf niet eens.

Wie zit hier nou te zeuren? Neem mijn commentaar en doe er iets constructiefs mee of ga lekker wat anders doen als iedere keer de zaak weer op te porren. Voor mij hoef je echt niet in herhaling te vallen. Je lijkt wel of je een thread wilt als dat gedoe over het geloof. Tjongejongejonge.

Mijn kritiek blijft zoals die in de eerste post staat.
gletscher is offline   Met citaat reageren