Los bericht bekijken
Oud 16 april 2016, 13:41   #166
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Dank je, Pjotre.

Ik wil aanstaande donderdag, als zij kan, langs gaan voor een detox en een flesje stop-and-grow. Alleen denk ik niet dat ik exact elke maand langs kan gaan (vakantieperiodes) en daarbij moet ik nog afzien hoeveel het mij gaat kosten. Ik ben er al eens heen gegaan om te checken wat het allemaal precies is en inhoud en het beviel mij prima.

Reiskosten zijn voor mij zo'n 20 euro per retour en om dit elke maand te betalen. ik heb al veel uitgaves. Daarbij komt het bedrag van het flesje erbij, wat ik toen dan gratis kreeg. Vandaar ik vrijblijvend wil experimenteren en alvast aankondig dat ik onberekenbaar ben met zulke tests en niet altijd de geld ervoor heb.

Het zou mooi zijn als er iemand is die echt daar om de 3/ 4 weken heen kan gaan, detox laten doen, en de stop-and-grow lotion gebruikt. Stel dat als het echt bewezen kan worden door diverse forumgenoten, en net zoals jij zegt, dat dit wereldwijd bekend wordt in de media en medische wereld, dan volgen de behandelingen vast meer in de buurt.

Ik wil er gewoon heen gaan, even een detox laten doen en mijn hoofdhuid laten analyseren met de microscoop. Ze geeft daarbij goede haar advies. En ik geef toe dat ik daar een stap wijzer ben geworden dan bij andere salons. In die zin wil ik er wel graag voor gaan en zien tot hoever ik ermee kom of wat ik daarmee kan.

Zoals zij verder beschreef, is het beter van elkaar te leren.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 16 april 2016 om 13:49
123hallo is offline   Met citaat reageren