Los bericht bekijken
Oud 22 april 2016, 11:11   #167
Studentjuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Zijn de resulaten van stopengrow permanent? Voor wat ik hier lees, "activeer" je de slapende haarzakjes weer, en zorgen zij dat ze weer meer haren gaan produceren. Betekend dit dan ook dat als je stopt met het gebruiken van de producten, dat deze haarzakjes "actief" blijven, of gaan die na verloop van tijd weer snel in de "slaapstand"?

Ik ben zelf nu 25 en krijg teruglopende inhammen bij mijn voorhoofd waar het ook dunner wordt.

Ik weet niet wat de huidige status is van de proefruns die er nu bij stop en grow plaatsvinden.. Want wat ik hier lees is dat 123hallo het probeert, dan weer terug is gegaan naar minox en nu weer dit probeert? Maar dan weer geen geld heeft om het te doen..

Wat ben je nou precies aan het doen??

Indien er nog steeds "proefpersonen" worden gezocht voor een GRATIS proeftraject van 6 maanden ofzo die wel standaard om de zoveel tijd terug kunnen komen, dan zou ik mij hier best voor willen aanmelden. Mijn OV-studentenkaart zou zorgen dat ik nooit problemen heb met het reizen :p Maar omdat ik een student ben zonder vast inkomen, zal 100 (96?) euro per 2-3 maanden voor een flesje (en extra behandelkosten?) er voor mij niet inzitten.
Studentjuh is offline   Met citaat reageren