Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2018, 13:45   #6
IDcode
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2018
Berichten: 0
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skyman2 Bekijk bericht
Hallo,

Ik zie op groupon dat Visus nu iets van 4500 grafts voor 4000 euro. 50 procent korting dus.

Klinkt wel goed denk ik, maar kom geen ervaringen tegen op het internet.

Iemand hier wat over te vertellen?
ongeveer drie maanden geleden heb ik bij Visus Haarkliniek de behandeling ondergaan. Helaas voor mij, was er toen nog geen Groupon actie. Ik ben bij veel klinieken langs geweest voor een consult. wat mij persoonlijk opviel is dat al deze klinieken alleen maar wilde verkopen. Ik zowat ter plekke een keuze maken want, heel TOEVALLIG hebben ze allemaal nog maar één plekje over want anders moet ik maanden wachten. Daarnaast was de informatie omtrent de behandeling maar 15 minuten. Via een kennis ben ik bij Visus haarkliniek gekomen. Hier werd ik door de dermatoloog uitgebreid geinformeerd over de producten en de diensten wat bijna 1,5 uur aan tijd in beslag nam, daarnaast werd er direct bij mij een huid analyse gemaakt of haartransplantatie echt resultaat zal opleveren. Wat ik echt gaaf vond is de 3D tekening welke na het maken van de fotos aan mij werd getoond. Als klant weet je natuurlijk niet hoeveel grafts ze er daadwerkelijk uithalen. De artsen telden met mij samen de grafts... Als je het aan mij vraagt... Visus haarklniek een HIGH LEVEL kliniek voor weinig (groupon dan . En de dames die daar werken..... Alleen voor dat is het leuk om er heen te gaan.
IDcode is offline   Met citaat reageren