Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2017, 20:17   #7
Karin.s
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2017
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Jeetje meid, vind je het niet zonde om je eigen haar af te scheren?
Heb je al eens een haarstukje geprobeerd in plaats van een volledige pruik?
Sterkte en succes!
Als je het basseert op de foto, kan ik je vertellen dat dit een oude foto is, toen was ik een jaar of 20 ( nu 29 ) en had toen al behoorlijke haar problemen, had toen al zoals je ziet aan 1 kant een behoorlijke "scheiding" maar moest mijn haar altijd op deze manier dragen, om dat mijn haar aan de andere kant van mijn hoofd nog dunner was, en dit alleen zo te camoufleren was.
Draag al sinds mijn 21 volledige pruiken ( als ik de experimenteer periode mee tel ) en sinds mijn 24 helemaal overgestapt op volledige pruiken elke dag, en sinds die tijd scheer ik mijn hoofd iedere week met de tondeuse op standje 3.

@ CarlaBosman

Heb de scheer spullen gevonden afgelopen zaterdag en heb mij bolletje zondag voor het eerst volledig glad gescheerd. En 1 ding is zeker ( waar ik bang voor was ) mijn pruiken glijden er gelukkig niet vanaf, ik kan ze makkelijk op zetten, maar wel ondervonden dat met een beetje een lichte stekel op mijn hoofd dat mijn pruiken dan wel iets beter zitten en ik ook wat wilder met mijn hoofd durf te bewegen en zeker weet dat mijn pruik niet af glijdt. Maar misschien is dit een fase om te gewennen,maar glad scheren ga ik blijven doen zo dat ik aan het einde van de week niet zulke grove stekels heb dat het mij moeite kost om mn pruiken op te zetten.

Laatst gewijzigd door Karin.s; 3 maart 2017 om 20:42
Karin.s is offline   Met citaat reageren