Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2017, 19:36   #11
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karin.s Bekijk bericht
@ CarlaBosman

Heb de scheer spullen gevonden afgelopen zaterdag en heb mij bolletje zondag voor het eerst volledig glad gescheerd. En 1 ding is zeker ( waar ik bang voor was ) mijn pruiken glijden er gelukkig niet vanaf, ik kan ze makkelijk op zetten, maar wel ondervonden dat met een beetje een lichte stekel op mijn hoofd dat mijn pruiken dan wel iets beter zitten en ik ook wat wilder met mijn hoofd durf te bewegen en zeker weet dat mijn pruik niet af glijdt. Maar misschien is dit een fase om te gewennen,maar glad scheren ga ik blijven doen zo dat ik aan het einde van de week niet zulke grove stekels heb dat het mij moeite kost om mn pruiken op te zetten.
Hoi Karin, inderdaad een leuke foto, jammer van je haar natuurlijk maar zo te zien heb je een mooi bolletje eronder zitten! Dapper dat je het scheren hebt uitgeprobeerd, zoals gezegd, je had weinig te verliezen. Ik scheer als ik tijd heb om de dag, gladgeschoren is wel weer heel lekker bij het slapen vind ik dus soms die ik het 's avonds even. Wat jij ook merkte, zo'n stikkeltje houdt je pruik mooi op z'n plek. Maar een stripje silicone aan de binnenkant doet dat ook, of had ik dat al gezegd? Tape gebruik ik niet, moet er niet aan denken om lijm op mijn huid te smeren.

En om je eerdere vraag te beantwoorden: ik werk met kinderen en daarbij draag ik altijd mijn 'werkpruik'. Maar in mijn vrije tijd loop ik meestal zonder en dat bevalt eigenlijk goed. Het is een opvallende 'look', maar daar raak ik steeds meer aan gewend. Je kan er ook mee spelen door iets bijpassends aan te trekken. Of een hoofddeksel te dragen. Best leuk. Bij het uitgaan altijd veel aanspraak, en nooit vervelende reacties gehad

Als ik dan een pruik op heb, ga ik op in de massa, ben 'onzichtbaar', tja, dat kan ook wel fijn zijn maar hoeft van mij niet altijd. Uiterlijk is ook maar oppervlakkig, het is voor mij niet zo heel belangrijk.

Hoe reageert je huid trouwens op het scheren? Mijn huid is er steviger door geworden en ik heb nu minder last van jeuk dan toen ik nog haar had.

Laatst gewijzigd door CarlaBosman; 6 maart 2017 om 19:38
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren