Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2004, 23:44   #13
WendyZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2003
Berichten: 41
He Anjo!

Het is alweer even geleden dat ik op het Haarweb ben geweest en ondertussen is al m'n hoofdhaar uitgevallen. Erg balen maar ik ben wel blij dat ik tenminste niet meer overal haren vind want daar werd ik onderhand ook aardig depressief van!
Kwam er verleden week onder de douche achter dat ook m'n schaamhaar aan het uitvallen is dus helaas heb ik zelfs AA universalis. Dat was weer een aardige klap..
Het ergste vind ik nog dat ik m'n wimpers dus ook ga verliezen en dat ik straks dus met nepwimpers in de weer moet en waarschijnlijk een heel leven lang..
Hoe is het momenteel met jou? En hoe staat het met je wenkbrauwen? Jij hebt AA totalis he? En mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik heb nu een nieuw haarwerk besteld van echt haar want dat vind ik toch veel mooier. De 20ste laat ik ook wenkbrauwen tatoeren wat erg spannend is! Mocht je daar wat info over willen hebben dan is dit de website: www.101vragenoverpermanentemake-up. Iemand van de verening heeft het daar ook laten doen.

Verder heb ik binnenkort een sessie bij een therapeute want ik denk dat ik daar veel aan zal hebben. Niet alleen wat betreft m'n ziekte maar ook gewoon zowieso voor m'n ontwikkeling. Je merkt het: ik sta niet stil, hihi!

Hoop weer van je te horen want ben benieuwd hoe het met je gaat!

Doeg!
Wendy
WendyZ is offline   Met citaat reageren