Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2009, 20:58   #9
Tinus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 13
hahahaha penake dank je wel

weet je het is gewoon voor een groot deel misschien ijdelheid maar bah als vrouw zijnde kan je al balen van 1 badhair day laat staan elke dag he?
ik mag op zich nog niet een mopperen hoor als ik soms andere verhalen lees, kan het nog redelijk camoufleren met mn eigen haar maar kost wel veel tijd en het resultaat is dan ook niet je van het.
daarnaast elke keer de confrontatie na het wassen en borstelen en dat ik dan al die haren zie.....ben dan bang dat het uitvallen echt nooit meer op houd.
ik probeer nog de hoop te houden dat t misschien allemaal wel weer dichtgroeit, maar aan de andere kant als er op de ene plek weer iets bijkomt maar je ergens anders spontaan weer een plek ontdekt dan is het wel eens lastig om positief te blijven.
waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben is wanneer jullie eventueel de stap zette om naar een haarwerkspecialsist te gaan en hoe dat bevallen is?
weet iedereen in jullie omgeving het of een paar mensen?
ongeveer een half jaar geleden had ik een verassingsfeestje van mn werk ivm mn jubileum, ze kwamen me thuis ophalen en wilde me blinddoeken, nou ik werd gewoon bijna panisch van het idee alleen dat mn haar helemaal in de war zou gaan zitten, heb echt met een rotsmoes me ervan af gemaakt maar bah wat voelde ik me opgelaten.
dat soort dingen vind ik allemaal nog wel lastig.
Tinus is offline   Met citaat reageren