Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2009, 11:58   #13
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Hey Tinus,

Ik gebruik het woord "pruik" NOOIT!!! Het woord alleen al maakt me misselijk! Ik heb het altijd over mijn "haarwerk" en volgens mij ben jij ook nog niet toe aan een volledig haarwerk maar eerder aan een "aanvulling"!! Dit is een gigantisch groot verschil!! Ik kom net van bij haarkliniek Jean-gout" in St' Niklaas en heb besloten om nog maar eens een haaraanvulling te proberen!! 5 jaar geleden ben ik hier mee gestart en viel het me vreselijk tegen!! De gaten waren te groot zodat je de naden los door mijn haren erdoor heen zag! Ook de clips in het midden waar het vastgemaakt zat was duidelijk zichtbaar! Het kostte me toen al 1280€ waar ik niets aan had!! Intussen is het systeem verbeterd en hoop ik heel erg dat het deze keer wel aan mijn wensen zal voldoen!! Dinsdag kan ik bellen voor een afspraak om een mal te laten nemen en dan zien we wel!! Er werd me nu al verteld dat ik rekening moet houden met 12 weken wachttijd!! Dus Tinus...denk er maar eens goed over na! Een aanvulling zit veel lichter op je hoofd en heeft geen randen!! Je kan je haren achterover dragen en achter je oren laten zitten zonder dat je er iets van merkt!!
Succes, Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren