Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2019, 18:09   #100
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Een belangrijke vraag, waar je amper antwoord op vinden kunt op Internet: hoe lang blijf je het litteken zien van een eerdere FUT als je een FUE doet (en dus helemaal kaal geschoren wordt)?

Uiteraard zal het antwoord per persoon verschillen, afhankelijk van hoe snel je haar groeit, hoeveel haar er nog in je haarkrans zit en hoe breed je FUT litteken was, maar ik denk dat mijn ervaring redelijk gemiddeld is:
  • Twee weken na de FUE kun je met een beetje Dermatch het litteken voldoende camoufleren zodat het niet echt opvalt van een meter afstand of verder (zie mijn post eerder in deze thread). Zonder Dermatch is het litteken dan nog zeer opvallend, als een witte streep die je meteen ziet.
  • Twee maanden na de FUE is het haar zo lang dat je helemaal niets meer ziet.
De truc is dus om je twee weken gedeisd te houden. Daarna kun je over straat met een Jason Statham hoofd als je wat Dermatch gebruikt. In het begin luistert het aanbrengen van Dermatch heel nauw (niet teveel, niet te weinig, precies op de goede plekken...), na een maand is het zo gepiept. Na 6 weken zie je nog heel iets van het litteken zonder Dermatch, na twee maanden is het gedoe voorbij.

Zoals eerder vermeld was ik na 8 dagen alweer naar mijn werk gegaan (!). Ik heb gemerkt dat je enorm handig wordt in het ervoor zorgen dat er niemand achter je staat/loopt.

Hieronder foto's van 8 dagen na de FUE, na twee weken (Dermatch) en na twee maanden.
Laatste foto zie je er helemaal niks meer van. Ik vind het wel bizar hoe groot het litteken is van FUT behandeling, heftig
michael1606 is offline   Met citaat reageren