Los bericht bekijken
Oud 9 september 2019, 12:56   #102
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update 3 maanden min een week...

Volgende week is het drie maanden geleden dat ik mijn 3350 grafts FUE in Veldhoven. onderging. Alles gaat prima, alleen gaat de tijd veel te langzaam. Ik kijk reikhalzend uit naar de komende maand, hopend dat ik dan de eerste echte nieuwe haargroei ga ontdekken.

Ik plaats deze keer niet eens foto's, want er is eigenlijk nog niets te zien. Alleen als je heel goed kijkt zie je hier en daar een donker stoppeltje dat er eerder volgens mij nog niet zat, en het valt ook op dat er overal heel kleine bultjes in de huid ontstaan (geen puistjes, maar heel kleine bobbeltjes), volgens mijn een teken dat er wat op ploppen staat.

Wel is het zo dat ik nu overal op mijn hoofd een 'donsvachtje' heb. Vooral als er een licht van opzij over schijnt zie je dat ik niet meer helemaal kaal ben. In hoeverre dat mijn oude haren zijn of de eerste pluisjes van hergroei is moeilijk te zeggen, en op de foto, of met licht van boven, zie je het eigenlijk niet omdat de haartjes heel erg dun zijn.

Het gevoel in mijn hoofd is inmiddels wel overal terug. Ik scheer wekelijks het haar bovenop terug naar 5 mm, boven opzij naar 1 mm en achter naar (ruim) 2 mm om het FUT litteken goed bedekt te houden.

De volgende keer hoop ik de eerste hergroei-foto's te laten zien!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren