Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2006, 23:35   #10
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Nou net geweest.
we hebben niet zo heel veel gepraat, ik kwam eigenlijk alleen iets terug brengen.

ze zei verder niks van mijn haar of zo maar of het doorzet wat we hebben is niet echt zeker.
Ze heeft niet zo'n positieve ervaringen met mannen in het algemeen en verleden en is ook bang om haar vrijheid te verliezen.
ze twijfelt dus om een relatie aan te gaan. ikzelf had vroeger ook dezelfde problemen als haar dus snap het wel een beetje maar zij is sinds lange tijd voor mij weer degene waar ik verliefd op ben en bij wie ik graag ben.

ik vind de situatie zoals die nu is vrij moeilijk, als dit doorgaat op deze manier dan word ik gevoelsmatig afhankelijk van haar, wanneer zij dus beslist dat ze geen relatie wil dan ga ik er dus mooi kapot aan (word niet snel verliefd maar als ik het word wel heftig).
dit weekend gaat ze weer sinds lange tijd flink stappen en ook ik ben weg en zien we elkaar niet.

Ze zei nog wel dat als ze een relatie wil dan wel met mij maar op het moment twijfeld ze dus (ik ben wel de eerste jongen die ze sinds lange tijd zo vaak ziet en wie ze ook weer vertrouwd). zal komende dagen eens goed nadenken over de situatie en eens een gemeenschappelijke vriendin opzoeken.

vervelende situatie aangezien we ook allebei behoorlijk introvert zijn.

life sucks
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren