Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2006, 22:54   #12
cyberella23
shit happens
 
Geregistreerd: 6 november 2005
Berichten: 9
super normaal

Hoihoi,

Ik ben zelf 23 en kan uit eigen ervaring vertellen dat de gevoelens van je vriendin echt wel herkenbaar zijn voor meerdere mensen. Ik heb zoveel vriendinnen (waaronder ikzelf) die nu ff niet zo'n zin hebben in een vaste relatie (brr ik heb al een stikkend gevoel als ik het zelf type).

Wat julie nu hebben voorgesteld is prima, gewoon lekker van elkaar kunnen genieten wanneer julie dat willen, niet moet maar alles mag zeg maar . Ik heb op dit moment 2 vriendinnen die vanuit zo'n situatie bij hun inmiddels vaste vriendjes zijn beland, dus geniet van de leuke momenten die je met haar hebt en heb een beetje geduld.

Wat het haarprobleem betreft denkt ik dat haar nog niet opvalt. Je zal het vast wel herkennen dat wanneer jij in de spiegel kijk je niet anders ziet dan je inhammen. Gelukkig is dit voor buitenstaanders anders en ik denk dat vooral voor meisje de ogen het meeste spreken. Misschien nog een betere tip: stel jij eens voor dat zij ergens een kale plek op haar hoofd heeft, zou je het dan net zo erg vinden als jij op dit moment voor jezelf?

Groetjes Cyberella
cyberella23 is offline   Met citaat reageren