Discussie: Succesverhalen!
Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2005, 16:48   #10
Pim de la Parra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Locatie: Eindhoven
Berichten: 8
En zo is het!

Je hebt helemaal gelijk dat hier niet vaak wordt verteld dat fina ook wel werkt.

Ik slik nu ook iets minder lang dan een jaar fina en mijn haar is ook dikker geworden. Ik was kalend op de kruin en de inhammen zijn iets groter dan normaal. Verder was het bovenop iets dunner. Ik ben nu super blij met deze medicijnen en het resultaat, en blijf zeker nog een tijd slikken.

Vooral de positieve reacties van mensen die ik iets langer niet heb gezien zijn enorm bemoedigend. Ik heb echt al zeker van 8 mensen onafhankelijk van elkaar gehoord dat ik meer en voller haar heb gekregen. Mensen vroegen het aan mensen die dichter bij mij stonden omdat ze het niet konden geloven of niet durfde te vragen.

En de meeste mensen wisten niets van mijn medicijnengebruik af. Een jaar geleden zag ik het allemaal niet zitten en nu denk ik er bijna niet meer over na als ik in de spiegel kijk.

Wel is het zo dat ik (meerdere) sheddings heb gehad die me geen goed deden. Maar doorgaan was het enige wat ik kon doen volgens vele op deze site.

En zo is het!
__________________
-------------
my regime:

- Propecia 1 mg (sinds 22-3-04)
- Multie vitamine A-Z van Kruidvat
- Vita's voor haar en nagels van Kruidvat
- shampo's met voedende werking (verschillende)



bijwerkingen:

- vette hoofdhuid
- moeheid (niet overdreven)

Laatst gewijzigd door Pim de la Parra; 19 januari 2005 om 17:19
Pim de la Parra is offline   Met citaat reageren