Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2019, 22:32   #17
jogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Ondanks het bestaan van het grote internet blijft het voor mij een vraagteken waarom ook bij artsen toch nog weinig kennis is over de vooruitgang.

Het is duidelijk dat artsen en klinieken die jaarlijks congressen bijwonen en dus de nieuwste informatie verkrijgen altijd een stapje voor hebben.

HET topic dit jaar op het FUE Europe congress was topische finasteride.
Er waren verschillende studies en voordrachten van artsen en het is duidelijk: topische finasteride (meestal met minoxdil gemixt) geeft met grote zekerheid dezelfde resultaten als orale finasteride indien correct gebruikt.

Ik moet zeggen dat de resultaten die ik gezien op het congress heb zelfs spectaculairder zijn dan wat ik in mijn 15 jarige cariere heb gezien in vergelijking met orale finasteride.

Bovendien kunnen we bijna met zekerheid zeggen dat de bijwerking van orale finasteride niet voorkomen bij gebruik van topische finasteride.

Dit is dan toch belangrijke informatie die artsen en klinieken zouden moeten doorgeven.

Onze kliniek is vanaf recentelijk overgeschakeld op topische finasteride voor al onze klanten.

Bart
Prohairclinic Belgie

Interessant, heb jij ook referenties?
jogo is offline   Met citaat reageren