Discussie: HT of medicatie?
Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2020, 13:58   #14
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plant12 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie Roel.
Ik begrijp dat het bij jou dus mislukt is de eerste keer, waar heb je dit laten doen als ik vragen mag?
Ik weet alleen niet of je me nou een HT probeert te verkopen of dat je me gewoon advies geeft
Er zijn hier heel vele leden die mensen proberen aan te praten om naar turkije te gaan. Maar daar hoor je niks over. Je moet zelf klinieken gaan bezoeken dat is het beste. Ga voor een consult kijk in heel Nederland.

Ik verkoop niemand, je moet zelf kiezen wat jij wilt. Het hangt van je zelf wat je aan je zelf wilt veranderen. Er worden heel veel reclame in turkije gemaakt. En blijft ook af van medi kliniek in Amsterdam.


Het was niet mislukt ze hebben grote graft eruit gehaald. En door deze grafts kun je geen natuurlijke haarlijn verwachten. De nieuwe hebt ik laten doen door een echte romeense arts. Het is duurder ja, maar je hebt ook wel wat. Ze hebben alles eruit moeten halen.

En laat je haren zeker niet doen door een turkse arts. Er zijn klinieken waar de arts de operatie niet uitvoert. Je moet dus echt goed onderzoek gaan doen voor dat je met een haartransplantatie begint. Ze beloven je allemaal heel veel grafts voor een lage prijsje, maar kijk goed uit waar je aan begint.

Ik had heel veel groei en veel haren kwamen eruit, maar blijkt dat de richtingen heel slecht werden gedaan, ze hebben alles vol gepropt op 1 gebied.


https://www.youtube.com/watch?v=EZiT...ture=emb_title

Daarom heeft deze man zijn reparatie gedaan door een echte europese arts. Deze man had 2 slechte haartransplantie achter de rug.

Laatst gewijzigd door roel2000; 5 juni 2020 om 14:05
roel2000 is offline   Met citaat reageren