Discussie: Epilar System
Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2007, 19:16   #6
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Hallo iedereen,

inmiddels ben ik, zoals beloofd, langs gegaan bij het 'bodycentrum'. De informatie die honey84 beschreven heeft is in een notendop het belangrijkste. OP de website www.bodycentrum.be kom je meer te weten hoewel ik die info nog vrij summier vindt. Aangezien ik al zeer veel dingen geprobeerd heb, die vooralsnog geen van allen hielpen sta ik ook hier weigerachtig tegenover. Neemt niet weg dat ik het toch, in eerste instantie enkel voor mijn bovenlip, aangezien ik het nog neit op mijn volledige gezicht durf uit te proberen, ga proberen.

In het centrum in Leuven vertelden ze me eveneens dat zij de eersten waren die het gelanceerd hebben in Belgie, en zelf er eigenlijk nog maar een aantal maanden mee bezig waren, wat betekent dat er daar nog vrij weinig over de lange termijneffecten zelf geweten is, ik kreeg alleszins de boodschap dat de reacties vooralsnog unaniem positief waren. De prijzen zijn gemiddeld goedkoper dan lasertherapie of IPL, behalve bij grote oppervlakken blijft het vrij prijzig. (prijzen op de website, geheel gezicht is per behandeling bijvoorbeeld 105 euro, en gemiddeld zijn er 6tot 8(max 12) behandelingen nodig. )Het grootste gedeelte van de info vindt je op hun website.

Of dat het het echte revolutionaire langverwachte methode is moet ik nog zien. Wat wel positief is, is dat ze claimen elke haarkleur en huidskleur te kunnen behandelen.

Ik, een blonde overbehaarde, probeer het zo snel mogelijk uit en zal jullie hiervan op de hoogte brengen en houden.

groeten marte
Marte is offline   Met citaat reageren