Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2007, 21:03   #9
Experienced
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2007
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
1. Er is totaal geen verschil tussen een FUT en FUE in kwaliteit/eindresultaat)..is onzin !!
2. Hoe kan jij nu al zeggen dat het resultaat schitterend is ? ,dat zie je maar pas binnen een zoveel maand.
3. Zwellingen duren een week tot 10 dagen ,en zijn ook wel een beetje logisch ....maar voor dik 5000euro verschil ....wie wil daar nu niet een weekje met een dikker hoofd voor rondlopen ?? .
4. Niet iedereen gaat er zo maar 10000 - 11000 euro aan besteden of heeft dat geld.
5. Verschillende mensen hebben hier al een Fut ondergaan (waaronder ook ik binnenkort) ,met een mooi resultaat ,en hebben (nergens) last van ,en zijn heel tevreden.
6. Dat dode en trekkend gevoel van het litteken gaat weg na een aantal maanden....tot een jaar.

Waarschijnlijk ben jij gewoonweg ergens slecht behandeld geweest, want de dichtheid en het eindresultaat is totaal geen verschil ,wie heeft je dat wijsgemaakt ???
Misschien is mijn bericht niet goed overgekomen, en heb ik me laten leiden door mijn euforie...waarschijnlijk ben ik de eerste keer belazerd geworden, maar het blijft een feit dat je met een litteken voor het leven zit en dat de gevoelsstoornissen nooit helemaal verdwijnen...
En qua prijs, de tweede keer (FUE) heb ik geen 1000 euro meer moeten betalen en zijn er toch 1000 grafts meer geplaatst geworden dan de eerste keer (FUT).
Experienced is offline   Met citaat reageren