Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2012, 22:29   #74
Homeboy84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Ha homeboy,

Op basis waarvan ben je geinteresseerd in de stamcel methode:
1) geloof je dat het donor gebied bijna volledig herstelt
2) Geloof je dat de optische resultaten zo goed zijn?

Als het 2e het geval is, kan een prohair denk ik ook erg goede resultaten behalen tegen een lagere prijs. Ik heb 'maar 1400' grafts gehad, dat is natuurlijk niet heel overweldigend.

Op dit moment (na 7 weken), is het alleen leuk met toppik, anders is het gewoon een dun laagje rechtopstaand stekelig haar, waar je recht doorheen kijkt. Bij nader inzien denk ik ook niet dat 70% is blijven staan, het zal iets minder zijn. Er groeien wel overal kleine haartjes uit nu, maar die zie je nog niet op de foto.

Ik heb nog maanden geduld nodig voor ik echt het resultaat kan zien. Dat geldt dus ook voor jou als je oa op basis van mijn verhaal een keuze maakt voor een kliniek.

Prijzen staan op de site van HASCI. Die wil je niet zien:-)

PS: zal zsm een foto plaatsen
Voornamelijk punt 2. Bij die Wesley en Rooney ziet het er (zeer) goed uit, maar meestal komen ze niet heel dichtbij de camera.

Die prijzen zijn wel heel erg hoog. Ik hoorde destijds Gerard Joling op tv zeggen dat het varieert van € 3000,- tot € 7000 geloof ik, maar dit is dus niet helemaal correct en voor € 3000,- krijg je maar 600 haren... das niks. Alleen handig voor de kruin denk ik.

Dat ProHair is gewoon een kapsalon toch? Wat kunnen zij doen dan? En toppik... nog nooit van gehoord. Net even ge-Google'd... lijkt me best handig spul.
Homeboy84 is offline   Met citaat reageren