Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2014, 16:50   #67
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@cddb
Volgens mij zie je te veel beren op de weg! Je bent - volgens mij - nog niet bij Tophaar geweest dus je weet nog niet wat het kost om je haarwerk te laten knippen door Chantal. Zal heus geen kapitalen zijn!
Evt. je haarwerk beetje laten knippen en permanent erin, dat het niet zo stijf zit? Is dat geen optie? Andere kleur erin? Ik 'roep' maar iets, maar het is toch zonde om je haarwerk zomaar te laten liggen!

Mocht knippen niet de oplossing zijn en je haarwerk moet uitgedund en naar leverancier; dan weet je nog niet hoelang dat duurt en wat het kost?
Je kan beter eerst eens informeren en vragen wat het allemaal gaat kosten: je maakt nu allerlei 'aannames'. Das toch jammer!

Je hebt nu 1 goed haarwerk en dat gaat heus niet 'zomaar' stuk. Dus zolang je dit goede haarwerk hebt kan je je eerste haarwerk toch laten behandelen bij Tophaar?

Ik zou - als ik jou was - de telefoon pakken en een afspraak maken bij Tophaar. Een ritje richting Eindhoven zal je ook de kop niet kosten, toch? En is nog gezellig ook!
Niets doen is ook een keuze, maar dan gebeurt er ook niets

Succes & sterkte!

Laatst gewijzigd door Astrid26; 18 juni 2014 om 11:34 Reden: Tikfout
Astrid26 is offline   Met citaat reageren