Discussie: extreme haaruitval
Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2016, 18:56   #6
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Wanneer een pruik kopen: hoe eerder je die stap neemt, hoe eerder je weer wat rust zal ervaren. Boelie's Choice schijnt een winkel te zijn met een goede collectie en nette prijzen, waar je goed kan kijken en uitproberen. Maak een paar uurtjes vrij en ga je oriënteren.

De eerste pruik is een beetje als met pannenkoeken bakken: de eerste is nooit de beste (soms zelfs een echte sof) en al doende leert men. Dus niet meteen iets heel duurs kopen, maar probeer iets synthetisch van tussen de 100 en 200 euro, dan is het niet erg als je later merkt dat het je toch niet zo bevalt. Je weet dan beter wat je wel wilt. Mijn tweede aankoop is nog steeds een van mijn favorieten (de eerste heb ik weer verkocht).

Je kunt iets zoeken dat lijkt op wat je had, of experimenteren (dat is misschien meer iets om te doen als je al wat meer ervaring hebt). Stel je eens voor: mooi steil haar dat nooit gaat krullen! In de kleur die jij kiest! Het is allemaal te koop.

Dat steeds maar haren tellen en bezig zijn met je haarverlies lijkt mij heel stresserend en verdrietig. Hopelijk lukt het jullie om snel de stap vooruit te zetten en wie weet krijg je er zelfs wel plezier in! Lijkt nu ver weg, maar het kan. Veel succes!
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren