Los bericht bekijken
Oud 17 april 2012, 13:54   #6
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Dankjulliewel voor de complimenten Het is maar net wat en hoe je het wil en wat je mogelijkheden zijn qua financiele gedeelte en je donorgebied ook.

Ik ben er dan ook al lang mee bezig, je praat dan over jarennnn, maar het resultaat zal dan ook mooi worden, en dat is wat ik graag wilde, ik heb mijn blog bijgehouden voor jullie als lotgenoten en voor mezelf om er eens naar te kunnen terugkijken nog. Een No-go area is geheel op eigen risico omdat zoals Expert al schrijft, de haren daar zouden kunnen uitvallen, maar dat hoeft niet perse zo te zijn, dus ik neem het risico omdat ik denk dat het bij mij niet zal gebeuren als ik naar de haar situatie bij mn vader kijk en die wordt al 70, dan kan k nog 30 jaar met mn haar doen, ik slik geen finasterde of gebruik geen minoxidil omdat ik dit niet wil, dus het resultaat is zoals het nu is. Het heeft me idd aardig wat gekost, maar als je het ervoor over hebt waarom niet. Als ik de tijd zou kunnen terugdraaien, dan zou ik het zeker anders gedaan hebben, ik zou dan absoluut GEEN fut meer doen, en ook geen meerdere kleine fue behandelingen, maar bv 4 grote fue behandelingen van 3000 grafts, is ook 12000 in totaal, maarja , je kan de tijd helaas in dit geval niet terugdraaien, dus ik ben nu toch blij dat ik het zo gedaan heb, en ben super tevreden en erg gelukkig met het resultaat, ik zal dan ook om de zoveel tijd mn blog weer bijwerken met foto's, als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag, ik ben blij dat ik jullie antwoorden op de vragen kan geven, tot snel allemaal
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!

Laatst gewijzigd door rise; 18 april 2012 om 21:26
rise is offline   Met citaat reageren