Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2016, 22:27   #9
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Jij voelt dat zo, alsof alles staat of valt met je haar. je moet je bedenken dat niemand zó bezig is met jouw haar dan jij!!

Jij hebt het gevoel dat een verkeerd sprietje al opgemerkt wordt door iedereen. Maar draai het eens om. Kun jij de situaties van anderen, zoals vrienden en collegas, bij jezelf voor de geest halen. Hoe andere personen er nu écht uitzien? Dat lukt je niet. Daar let je niet op. Hoe langer je naar jezelf blijft staren in de spiegel hoe meer je ziet en hoe harder t opvalt, voor jezelf.

Anderen zien jou als geheel, dus ook de rest van je lichaam etc. Je gezichtsuitdrukking, je glimlach, noem maar op. Dat is wie jij bent. Je haar is daar onderdeel van, maar zeker niet alles.

Vraag maar eens aan je vakantieliefde hoe belangrijk jou haar was voor haar.

Wat wel zo is dat het heel belangrijk is voor jou. Hierdoor voel jij je goed, en als jij je goed voelt, straal je dat uit. En een goede uitstraling is aantrekkelijker dan iemand die niet lekker in zijn of haar vel zit. Je leest dat af van iemands gezicht.

Het kaal scheren is ook hetgeen waar ik tegen op zie als ik het ooit laat doen... Aanslag op mijn leven. Al mijn gehele leven ga ik NIET de deur uit zonder de mijn haren in de plooi zitten. Dus ik begrijp je goed.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 18 januari 2016 om 22:30
themen is offline   Met citaat reageren