Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2016, 16:28   #11
ImHam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie.. ik begrijp het.

Ik moet ook gewoon langs gaan, daar mijn ding zeggen en de realiteit horen. Ik neem aan dat voor 2 inhammen niet "alles alles" kaal moet, behalve de achterkant. Het zijn daar profs, en wie weet wat voor ideeën ze hebben.

Zou mooi zijn als ik iemand als donor kan gebruiken
Dank voor jullie reacties!

Dat laatste kun je vergeten, van Eberson begreep ik (stelde de vraag uit nieuwsgierigheid) dat zelfs het haar van een bloedverwant wordt afgestoten. Dat zou namelijk meteen een revolutie op het gebied van HT's betekenen, helaas gaat dat dus niet. Ik weet dat er recentelijk iemand op dit forum is geweest die heeft gekozen voor een semi-haarbesparende HT bij Eberson, maar in zijn openingspost zegt hij dat hij daar spijt van heeft. Ik weet niet waarom, maar wellicht kun je hem de vraag voorleggen. Hij heeft over zijn ervaringen geschreven in een apart item: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35523

Verder kan ik alleen voor mezelf spreken. Ik had mijn haar tot 3 maanden terug ook half lang en heb het van de ene op de andere dag afgeschoren. Natuurlijk was dat voor veel mensen een shock, maar ik heb altijd gezegd dat ik het een leuk experiment vond voor als ik later kaal zou zijn en dat het vanzelf wel weer aangroeit. En daarnaast, na 2 weken ben je er zelf aan gewend en ziet ook je omgeving het niet meer. Zie het als een paar flitsende schoenen: gewoon lekker aantrekken, al vindt niet iedereen ze mooi. En doordat ik al een tijd kort geschoren was, zal het ook niet zo opvallen dat ik ineens beter opgevulde inhammen heb. Maar we'll see.

Dan nog even een korte update: de korstjes in mijn donorgebied laten goed los, mede dankzij een wasbeurt en het gebruik van Calendula zalf. Vanavond nogmaals wassen en ook voor het eerst water over mijn implantaten (niet wassen). Nog een paar dagen voor ik ook dat deel mag wassen, kan niet wachten!
ImHam is offline   Met citaat reageren