Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2006, 00:24   #5
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
zit er ook mee

Hallo, nou je bent niet de enige hoor! Ik zit ook al (besef ik) 10 jaar, oeps met dit probleem. En het gaat maatr door, paar weekjes hoopvol vanaf, beetje stress of whatever en..ik moet weer knippen. Soms urenlang voor de spiegel in trance , een vlucht uit de werkelijkheid...i don't know. Het kost me veel van mn kostbare tijd... ik knip omdat ik het gevoel heb dat ik mn haar kapot heb gemaakt van het strijken met mn nagels langs de haren en ..dode puntjes kunnen alleen verdwijnen door het eraf te knippen, darbij door het jarenlange hevige plukken tot kale plekken aan toe heeft mij niet veel goeds gedaan , want op die plekken is het haar stugger terug gekomen , je voelt het precies waar ik altijd geplukt heb en ik erger me dus aan die haren en ...ja ...je raad het al , schaar erbij en eraf met die foute haren...een vicieuze cirkel en heb zo vaak gedacht nu stop ik er echt mee... Hoop dat die dag toch echt snel komt, wordt zondag wordt ik 32 en wil mezelf ook nog graag meemaken als een jonge aantrekkelijke vrouw zijn met een mooie bos haar!!

Groetjes en liefs Sannetje
sannetje is offline   Met citaat reageren