Los bericht bekijken
Oud 20 september 2010, 11:35   #10
chantal32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 129
misschien voor andere mensen lijkt mijn haardos nog heel wat ,
voor mijn eigen gevoel/en wat ik er van kan maken niet.
Maar dat kan voor iedereen anders zijn, toch bedankt voor jullie lieve reacties.
Aankomende donderdag heb ik een afspraak ik het erasmus bij dermatoloog de ruiter.
Deze vervangd dokter baerveldt voor het komende jaar, voor mij een een lichtpuntje misschien heeft hij een diagnose of iets waar ik iets mee kan.
Tevens wil ik hem een verwijsbrief vragen voor een haarwerkje/stukje,
kan ik hier gewoon om vragen? Zoja mag je zelf bepalen of het nodig is of beslist hij dat?
Weet niet hoe het is zijn werking gaat.
Eigenlijk wil ik hem niet vertellen dat ik zelf de beslissing heb genomen om minoxidil te gebruiken, omdat ik wil weten wat hij me gaat vertellen wat er nog meer te doen is bij mij, als ik het wel zou zeggen ben ik bang gewoon naar huis gestuurd te worden met de bedoeling blijf smeren met minox en kom over 3 maanden maar terug en dan zijn we wel of minoxidil goed werkt bij jou.
Is dit verstandig? ik word een beetje wanhopig van mezelf.
Ben nu bijna 6 weken bezig met minoxidil heb de afgelopen week erg veel haren verloren met wassen, kammen op 1 dag zoveel dat ik ze wel moest tellen.
Bij het wassen van mijn haren in de douche flinke dotten in het douche putje, hierna 42 haren met het kammen toen ik daarna met mijn handen door mijn haren streek , ontzettend veel 64!
Kan dit komen door een shedding vanwege de minoxidil?
chantal32 is offline   Met citaat reageren