Los bericht bekijken
Oud 13 november 2008, 15:59   #603
clipper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 40
Je kunt het beste een maand of 2 a 3 een goede korte milimeter coupe nemen (lengte 1 a 2 milimeter) gewoon twee keer per week de tondeuze erover, denk dat je moeder en zus er dan helemaal aan gewent zijn en het mooi vinden zo'n kort - fris - sportief kapsel.
Even een tijdje proberen dan hebben zij de tijd om er aan te wennen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Mensen,

Ook ik zit te twijfelen om mijn hoofd te milimeteren, aangezien ik mijn haar zat ben en er kleine inhammen? beginnen te komen, heb altijd V haarlijn gehad, dus weet het niet zeker. Zie op die plaats wel gewoon nog haren zitten maar korter dan de rest, deze zijn nog wel zo'n 4 cm, me gewone haar tegen de 10 cm ong. Kan iemand mij uitsluitsel geven? Of het feit dat er nog haren zitten en er lijken weer kleine te komen, wil dit zeggen dat de inhammen niet komen?

Zou het het liefst gewoon milimeteren, ben ik van t dagelijks voor de spiegel staan af, om te kijken of de inhammen niet erger worden etc. Heb al 1x gemilimeterd, en toen vonden de mensen op het werk het wel goed staan alleen mijn moeder en zus vonden het lelijk!!!

Wil iemand mij een persoonlijk berichtsturen dan kan ik je een foto sturen en dan hoor ik graag jullie mening of het mij staat.

Hoop van iemand te horen,

Bedankt!!
Groet
clipper is offline   Met citaat reageren