Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2023, 19:54   #8
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Heeft alles met plan van aanpak te maken. In 1x een groot aantal grafts gelijk of een kleiner aantal nu met nog wat donor om eventueel een 2e te doen in een ander gebied of verdichting van het al getransplanteerde gebied. Eindresultaat, verdere kaling, wensen, verwachtingen, mogelijkheden, financieel plaatje. Alles begint met een stappenplan. In het ene geval doen ze direct 'vol gas' alles in de eerste behandeling (in 1 of 2 dagen achtereen) in het andere geval moet je een jaar afwachten wat de eerste behandeling heeft gebracht om zo de vervolgstappen te kunnen bepalen. Er zijn mensen die wel 5, 6, 7 (kleinere) HT's hebben laten doen in 20-30 jaar. Ieder mens is verschillend en iedereen heeft zn wensen.
Die logica begrijp ik en zat ik ook aan te denken. Eerst 1 HT en dan verdere kaling afwachten en dan 2de HT. Maar dan zou ik echt 5 jaar wachten met 2de HT. terwijl ik echt veel mensen lees die 2de na een jaar doen. Dan is er toch niet zoveel kaling?

Ik was meer benieuwd of er andere argumenten waren. Zoals; (en deze verzin ik ter plekke):

- Eerste 2 nachten is hell slapen. Dat is nog net te doen. Maar 4 nachten hell slapen achter elkaar niet
- 2 keer achter elkaar zo operatie is intensief voor lichaam en zorgt voor meer bijwerkingen
- 2 keer achter elkaar zorgt voor meer shockloss
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren