Los bericht bekijken
Oud 8 november 2013, 19:55   #26
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Omdat ze veelal met een motorboor werken in turkije:
* motorboor wordt warm, hogere kans op beschadiging van de haarzakjes
* motorboor -> meer kans op liteken vorming

Hiernaast willen ze in turkije verkopen ipv een oplossing zoeken voor langere termijn. Deze jongen zal in turkije zo een behandeling krijgen terwijl in nederland dat waarschijnlijk afgeraden zou worden i.v.m. leeftijd en eerst stabilisatie zien te vinden.

Zelf ben ik wel na turkije geweest via haartransplantatie-turkije.nl.
Heb betaald voor 2200 grafts en er zijn er ca 1200-1400 doorgekomen.
Hiernaast veel litekenweefsel in mijn donor waardoor ik me haren niet korter kan hebben dan standje twee. Vervolgens neem ik contact op met de doktor en die geeft geen gehoor en zegt dat allemaal prima is. Neem ik contact op met de contact persoon dan moet ik bijbetalen. Dit is dus mijn ervaring en raad voorzichtigheids halve behandelingen af in turkije.

Zelf ben ik recentelijk op consult geweest bij Hasci en in veldhoven.
Beide klinieken raden momenteel een vervolg haartransplantatie af,
terwijl ik een foto kan sturen en kan weer aan de beurt in turkije.

Maar goed er zijn ook mensen die geheel tevreden zijn, maar dan is de vraag, wat het resultaat niet nog beter als ze in Nederland waren geweest? Het is natuurlijk vrij subjectief of iemand tevreden is.
Dat van die motorboren wist ik niet, maar bij Esteworld gaven ze je garantie op 95% hergroei van de geimplanteerde grafts. Bij jou zou dat dus net iets meer dan 50% zijn geweest. Dan is het inderdaad wel jammer dat ze je niet compenseren daarvoor.

Maar ik vraag me wel af waarom ze bij Hasci een vervolgbehandeling afraden, beweren zij namelijk niet dat ze donorharen regeneren en je dus eigenlijk oneindig veel behandelingen zou moeten kunnen ondergaan?
Kalio is offline   Met citaat reageren