Los bericht bekijken
Oud 8 september 2019, 10:14   #1
Temptation02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Raad i.v.m. haartransplantatie en ervaringen van klinieken

Beste lotgenoten,

Graag had ik jullie raad gevraagd:
Ik twijfel al jaren over een mogelijke haartransplantatie. het is zo dat ik nog redelijk veel haar heb, de probleemzone bevindt zich vooraan waar ik duidelijk zie dat de haargrens al wat is opgeschoven en inhammen groter worden.
Ik zie hier dus echt enorm van af, ook al zeggen veel mensen dat dat absoluut niet nodig is... Maar ja, als het voor uzelf zo belangrijk is en het je mateloos stoort dag na dag heb je weinig aan dat soort boodschappen van anderen natuurlijk...

Ik heb ook al heel wat research gedaan, zo kwam ik ook terecht op dit (zeer interessante) forum!

Zijn er mensen die zich in mijn situatie herkennen qua haarprobleem en hier hun bevindingen over willen geven?

Ik ben inmiddels bij een paar klinieken langsgeweest (Transhair, Hair Science Institute) om gewoon mijn verhaal te doen wat mij stoort. Van Hasci heb ik inmiddels heel veel negatieve dingen gelezen, dus hier ga ik zeker niet).

Alle commentaren zijn welkom, bevinden jullie zich in dezelfde situatie als mij, waar hebben jullie haartransplantatie gehad en hoe is jullie tevredenheid en resultaat? Ik hoor het graag van jullie.

Zoals reeds gezegd is het enkel en alleen voor de haarlijn en is mijn donorgebied nog zeer goed.Wat voor mij bijzonder belangrijk is is de vorm van de haarlijn en de dichtheid, al vrees ik enorm dat geen enkele kliniek mij kan bieden wat ik echt wil...

Ik lees graag al jullie reacties!

Groetjes
Temptation02 is offline   Met citaat reageren