Los bericht bekijken
Oud 11 september 2019, 14:08   #1
Farid2019
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Geslacht:
Dokter CINIK haartransplantatie 3850 graft

Ik heb dokter Cinik via google gevonden en daarna half jaar contact gehad met Arzu ivm werk heel druk gehad en uiteindelijk op het moment dat ik tijd had ben ik toch Arzu gaan appen om een afspraak te maken om naar Turkije te komen. Daarbij ben ik heel goed geholpen door Arzu, zij heeft mij links gestuurd van goedkope vliegtickets en alle vragen goed beantwoord.
Veel bedrijven op google gezien maar dokter Cinik gaf mij meer vertrouwen, al het andere vond ik te mooi om waar te zijn. Bij dokter Cinik kreeg ik een goed gevoel.

Dokter Cinik is zeer vriendelijk en best behulpzaam. Ik had bij hem een fijn gevoel, ik hou van grapjes maken en zo was hij ook, dat stelde mij op mijn gemak. Hij heeft al mijn vragen ook beantwoord, haarlijn getekend. Al met al gesprek met de dokter was erg goed.

Ook met het hotel is voor mij geregeld, ik heb er gelijk een vakantie van gemaakt, paar dagen langer gebleven. Ook werd ik opgehaald op het vliegveld. Voor de rest kan ik zeggen goede service, betreft ziekenhuis zelf ook goede service, mensen zijn heel erg behulpzaam. Ze vragen iedere keer hoe het met je gaat en helpen je graag.
Een zeer sterkte punt is dat ze Engels spreken, is makkelijk communiceren.
En Arzu spreekt perfect Nederlands.

3850 grafts met FUE methode gehad, operatie duurde 9 uur omdat ze van mijn baard hebben gepakt voor de kruin.
Op advies van dokter Cinik hebben ze ook haarwortels van de onderkant van mijn baard gepakt voor mijn kruin. Dit omdat ze niet te veel wilden pakken van mijn hoofd om littekenvorming tegen te gaan, zodat die risico niet bestond. Zodat het hele hoofd gelijkwaardig word en natuurlijker uitziet.WhatsApp Image 2019-09-11 at 13.47.40.jpeg
Farid2019 is offline   Met citaat reageren