Los bericht bekijken
Oud 17 april 2019, 22:09   #19
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Ik denk dat je toch altijd weer uit komt bij kwaliteit. Dat zou altijd je uitgangspunt moeten zijn. Ik zie op het web echt een hoop tegenvallende resultaten van Turkse klinieken. Niet dat er geen haar groeit, maar vaak erg onnatuurlijke haarlijnen. Ik denk dat je dan achteraf best spijt hebt want dan wil je dat weer proberen te laten fixen....... Maar er kunnen ook best goede resultaten zijn vanzelfsprekend. Ik heb alleen bij Turkije snel het idee dat het daar een soort van lopende band werk is en ze daarom zo goedkoop kunnen werken. Maar zit er dan ook wel goed personeel je grafts te behandelen en te plaatsen?
Bedankt voor je reactie.. Stel ik op prijs, echt waar.. En ik snap wel wat je zegt.

Maar wat ik me af vraag is het echte feitelijke verschil. Waar kan men op baseren dat Hairworld Vlaardingen een betere kwaliteit levert? En dan doel ik niet op foto's op Instagram o.i.d. Maar meer op dingetjes als: Hebben ze dan een bekend betere chirurg in dienst? Waarvan dat te lezen is ergens. Want ik begrijp dat behandelingen via hen ook gewoon in een ziekenhuis plaatsvinden.. Begrijp je?

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel fijn dat je reageert.
mohawk is offline   Met citaat reageren