Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2014, 20:45   #24
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Ikkeltje,
ik ben blij dat je weer wat van je hebt laten horen op het haarweb. Naar welke zaak ben jij al geweest in belgie ? Ik woon in west vlaanderen en ben naar Devos in kuurne geweest. Het is een hele lieve dame die me geholpen heeft. Mijn vroegere depressie was zeker te wijten aan mijn haarproblemen. Daarom kan ik me goed voorstellen wat jij nu meemaakt.
sinds ik een haarwerk draag voel ik me als herboren en heb weer zelfvertrouwen. Ik hoop dat jij dit ook kunt doen. Ik draag Ellen wille, model risk. Niemand ziet dat het kunsthaar is en ik krijg heel veel mooie reacties. De eerste 3 weken was ik nog heel emotioneel omdat ik een hw moest dragen. Nu ben ik sterker in geworden en durf al eens aan goede kennissen bekennen dat ik een hw draag.
ik hoop echt dat je de kracht vindt om het positieve van een haarwerk te ondervinden.

lieve groeten
marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren