Discussie: Esthecin
Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2018, 14:40   #25
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Haarstichting

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
De ''Nederlandse haarstichting'' is in mijn optiek ook niks meer dan een verijdelde website die in de zak van bedrijving zoals HWI zit.... Totaal niet onafhankelijk en het ligt er op dat moment aan wie net een leuk bedrag heeft overgemaakt....
Vind het eigenlijk een schande dat in Nederland zon naam doorgevoerd mag worden voor een sponsor website.
Helaas is het niet mogelijk om ongesubsidieerd onafhankelijke informatie te vestrekken zonder sponsors. Ook ik heb wat sponsors maar zij moeten voldoen aan bepaalde ethische voorwaarden. Zoals volgers van mij op Facebook en/of Twitter kunnen zien veroordeel ik regelmatig haargroeimiddelen met de navolgende tekst: "SJOEMEL ALERT. Werking wetenschappelijk NIET aangetoond. Voor uitgebreide info over haargroeimiddelen ga naar: https://www.haarweb.nl " en zo dus ook bij reclame van Esthecin.
Ook over foto-s zet ik meestal het navolgende commenrtaar: "Let op: op foto,s lijkt het haar altijd dikker dan in werkelijkheid. Dit komt door het verschil tussen. 2-dimensionaal en 3-dimensionaal. #HansJDiks".
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door Henk; 2 januari 2023 om 23:43
Diksy is offline   Met citaat reageren