Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2016, 23:15   #19
Nopressure-07
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Kunnen we deze discussie a.u.b. achterwegen laten? Beetje overdreven vinden jullie niet? Ik deel gewoon mijn verhaal en als andere ook positieve ervaringen hebben mogen ze dat wat mij betreft best in mijn topic plaatsen.. Dat doet niemand kwaad toch? Ik denk dat we allemaal voor een reden op dit forum actief zijn, en die reden is om jezelf en elkaar te helpen..

Om terug te komen op vragen: ik heb de 2 weken echt alleen maar binnen gezeten, daarna wel veel buiten geweest met een pet op. eigenlijk niemand die iets op viel, los van het korte haar aan de zijkanten natuurlijk. inmiddels is het 5,5 week geleden dat ik de transplantatie ondergaan ben. Mijn haar aan de zijkanten is zon dikke 1 cm en het donor gebied is netjes bedekt met haartjes. Op het transplantatie gebied zijn alle haartjes uitgevallen en zie nog niet echt nieuwe haartjes groeien. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn en leef gewoon mijn leven, vandaar dat ik ook wat traag kan reageren..

Wat foto's 5,5 week na de transplantatie:

Haren zonder gel:


donor gebied:


Inhammen:




De haartjes die je op de inhammen ziet zijn mijn 'eigen' haren, er zijn ter preventie haarzakjes tussen geplaatst, vandaar dat deze wel gewoon mee groeien net als de haren aan de zijkanten.
Nopressure-07 is offline   Met citaat reageren